Ласкаво просимо!
Нам дуже приємно, що Ви зайшли на наш сайт. Ми готові почути Вас і
зрозуміти, бути на вашому боці в складній життєвій ситуації і
використовувати всі наші знання та досвід, щоб працювати у ваших інтересах.
Прийшов час змін, час професійного підходу до вашої проблеми.
Добро пожаловать!
Нам очень приятно, что Вы зашли на наш сайт. Мы готовы услышать Вас и
понять, быть на Вашей стороне в сложной жизненной ситуации и
использовать все наши знания и опыт, чтобы работать в ваших интересах.
Пришло время перемен, время профессионального подхода к вашей проблеме.
 
     
 

ВІДКРИТИЙ ЛИСТ ДО БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Вельмишановні батьки, вихователі! Всі ми знаємо, як нелегко правильно підготувати дітей до школи. В цьому віці дітям дуже важко зосередити свою увагу на процесі навчання. Тому треба зробити так, щоб дитина сама захотіла працювати, щоб процес навчання став частиною її щоденних ігор. Постійно пам’ятайте про те, що під час занять ви навчаєте, а дитина - грає.
Приступаючи до занять, зверніть увагу, щоб дитина сиділа за столом прямо, а оточуючі предмети не заважали їй. Запропонуйте малюкові спочатку розглянути картинку й спробувати побачити в ній обриси букви, а потім окреслити олівцем побачене. Це зробить заняття більш захоплюючим, розвине у дитини фантазію, відкриє в ній дар уяви, вона почне мислити. Розфарбування картинок і малювання друкованих літер сприятиме розвитку дрібної моторики, що позитивно вплине на загальний рівень розвитку. (Якщо дитина не може надрукувати правильно по клітинці якусь літеру, то треба не тренуватися в монотонному письмі, а виконувати вправи, де задіяні пучки пальчиків, а саме: фарбувати пензлем, будувати в пісочниці вежі, ліпити з мамою варенички, з пластиліну – казкові образи.). Бо пучки пальців відповідають за роботу в зошиті олівцем чи ручкою.
Стежте, щоб дитина не втомлювалася. За перших ознак стомлення, неуважності припиняйте заняття, або робіть перерву. Краще працювати з дитиною частіше, але не більше 20-25 хвилин поспіль.
Навчання завжди пов’язане з помилками і негараздами. Виправляйте їх спокійно, доброзичливо. Стережіться завдати дитині психологічної травми, підірвати її віру у свої здібності. Тут важливими є міміка, жести, правильний добір слів та інтонації. (Сьогодні ти вже краще пишеш (малюєш)», - так ви покажете дитині, що вона просовується вперед, розвивається, робить успіхи.
Мені довелося в своєму житті не один раз заходити першого вересня до класу, де чекали на мене кілька десятків пар зосереджених, несміливих, насторожених, цікавих пар оченят. Я не знаю, хто з нас був більш розгублений, діти чи я. Я знала, які труднощі їх зустрінуть попереду, а вони чекали здійснення якихось своїх казкових мрій. А за дверима стояли не менш схвильовані батьки, яких на ту хвилину більш за все турбувало за якою партою сидітиме їхнє дитя та чи правильно причеплений на голові бантик. Яку підготовку я чекала від батьків на той період? Щоб вони вже читали?, щоб писали? НІ, і ще раз ні. Бо на букварний період та навчання письма цифр, букв відводиться ціле півріччя першого класу. Тільки лінивий або недосвідчений вчитель буде зацікавлений, щоб його роботу виконали на півроку-рік раніше батьки в нервах і стресі та непідготовленості організму дитини до цього процесу, а потім сиділи в класі, нудьгували і порушували дисципліну від відсутності новизни. Але в той же час, на сьогоднішній день стало «модно» під словом «підготовка» розуміти «вміння читати і писати». Коли вчитель говорить: «Відкрийте, діти, буквар на сторінці 3», а діти не уявляють, що таке сторінка і де написано цифра «3», у одного буквар на парті, у другого – в портфелі, який ще туго відкривається, а третій залишив його на чиїмось столі, четвертий взагалі не знає, де його ранець… Наступна команда вчителя: «Візьміть олівець». І тут все спочатку…
До чого я веду, ваше завдання полягає в тому, щоб навчити дитину, в першу чергу, слухати команди, рекомендації старших і виконувати їх з першого разу. Вміти підтримувати порядок на столі чи парті, бачити робочий рядок в зошиті, швидко розстібати чи навпаки застібати ґудзики, зав’язувати шнурки , а чешки не класти з бутербродами в один пакет. Зрозумійте, в школі немає няні, а підлога миється незрозуміло коли техпрацівницею по ходу, туалет один і для першокласників, і для десятикласників, а в їдальні треба встигти за 15 хвилин перерви не тільки знайти свою порцію і з’їсти їжу, але і вимити руки, приготуватися до наступного уроку, сходити до туалету і побігати по коридору. Організаційні моменти попервах стоять на першому місці перед навчальними. Пам’ятайте це.
Навчання завжди пов’язане з помилками й негараздами. Виправляйте їх спокійно, доброзичливо. Стережіться завдати дитині психологічної травми, підірвати її віру у свої здібності. Тут важливими є міміка, жести, правильний добір слів та інтонацій. «Сьогодні ти вже краще читаєш (пишеш, розфарбовуєш…), - так ви покажете дитині, що вона просовується вперед, розвивається, робить успіхи.
Отже, набирайтеся терпіння, припасайтеся м’ятою чи мілісою для подолання першого кроку - до успішного навчання в школі вашої дитини. Це буде серйозне випробовування для всії' родини

З повагою до всіх дітей та їх батьків психологи «КСПЦ» Валентина Осадча та
Наталія Тудінова.

 
 
Главная Консультации Детские занятия Контакты Новости Конкурсы Форум Тренинги Расстановки Социальные услуги Интернет услуги Клуб «Cool» Библиотека Фотогалерея Видеогалерея Мы в мире
Яндекс.Метрика
 
Создание сайта - вебстудия «StroimWeb»